Κάποιος θέλει να με φάει τη θέση….

31 Οκτωβρίου 2009 στο 8:42 μμ | Αναρτήθηκε στις ότι θέλω είναι, εγώ | 5 Σχόλια

Βλέπω στα stats ότι χτες έγινε της πουτάνας εδώ μέσα- σε σχέση με τη φυσιολογική κίνησή μου- και απόρησα…. Τα Referrers με οδήγησαν στο  Phorum αλλά αν και έκανα εγγραφή «Δεν έχετε το δικαίωμα να αναγνώσετε την Δ. Συζήτηση.»

Από το google είδα ότι εκτός από την ιστορική ψωλοφωτο του Βεργή υπάρχει και κάπου αλλού το link… –>

Η Ζίριτσα με μπλογκ? Δημοσίευση από Alkiviades » Παρ 30 Οκτ, 2009 8:27 am. Καφροκόριτσο, λέει! Ζίριτσα, εσύ? 😆 https://kafrokoritso.wordpress.com/about/

Ένα έχω να πω:

Εγώ είμαι εγώ και μην υποψιαστώ ότι θέλει κάποιος να πάρει τη θέση μου γιατί θα σας γαμήσω όλους καταστρέψω το σύμπαν! Άντε γιατι άντε..

5 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hands off kafrokoritso!
    Κάτω τα χέρια από το καφροκόριτσο γιατί θα έχετε να κάνετε με το fan club της! Αργκ!

    Πάντως δε νομίζω να θέλει κανείς να υπεξαιρέσει την ιντερνετική ταυτότητά σου. Προφανώς κάποιος άσχετος σε πέρασε για κάποια άσχετη κι αυτό είναι όλο. Το ‘χω πάθει κι εγώ (στο ρόλο του άσχετου).

  2. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΗ ΓΑΜΗΣΩ!!!!

  3. «κάποια άσχετη» = κάποια που δεν έχει καμία σχέση με σένα, κάποια άλλη
    (για να μην παρεξηγηθώ)

  4. Ρε συ… sorry ρε συ! Σε τρόμαξα? Μη φοβάσαι πλάκα κάνω… Δεν θα γαμήσω. Εντάξει τώρα? 😀

    • Ουφ! Εν τάξει! Πήγε η καρδιά μου στη θέση της τώρα! [πώς-διάλο-βάζω-χαμογελαστή-φατσούλα]


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

