Χάρος

22 Ιουνίου 2009 στο 2:15 μμ | Αναρτήθηκε στις dreams | Σχολιάστε

Σήμερα όλα τα όνειρα που είδα είχαν και ένα θύμα. Σοβαρά, άλλαζε το όνειρο και κάποιος πέθαινε. Και ξανά και ξανά… Σε μερικούς στεναχωρήθηκα κιόλας. Σε μερικούς όχι 😀

*****

Την περασμένη βδομάδα, μετά απο μια αφήγηση μιας φίλης μου σχετικά με ένα πήδημα, είδα ένα όνειρο τρομακτικό.

Ημουν στο κρεβατι της φίλης μου μαζί με αυτήν και με το ζώο που πήδηξε.  Και αυτοί άρχισαν να φιλιούντε και έβλεπα που πήγαινε η δουλειά.  Ήταν αποκρουστικό το θέμα να τον βλέπω γυμνό ΜΠΛΙΑΧ και γυρισα πλάτη να κοιμηθώ ενώ αυτοί επηδιόσαντο δίπλα μου!

Όταν της είπα για το όνειρό μου, μου είπε να το ψάξω στον ονειροκρίτη. Μα πώς να το ψάξω? Με τι keyword? Κτηνοβασία? Μπανιστήρι? Μάτι με το ζόρι? Σίχαμα? Λιποβουνό?

Δεν πρέπει να τρώω βαριά το βράδυ…

Σχολιάστε »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

