Την έκανα πάλι…

9 Ιουνίου 2009 στο 12:33 πμ | Αναρτήθηκε στις εγώ, ελαττώματα, μαλακίες | 6 Σχόλια

…την μαλακία και ήταν ΤΟΟΟΣΗ! Αυτό βέβαια δεν είναι περίεργο, όλο μαλακίες κάνω. Είχα καιρό να κάνω μεγάλη.

cook

Σημερα το μεσημερι με παιρνει η μανα μου και με λέει να βγαλω το φαϊ από το ψυγείο και να το βάλω να ζεσταθεί. Είχα λυσάξει στην πείνα κι εγώ, τρέχω να το κάνω.

Βγάζω την κατσαρόλα από το ψυγείο με τρελά ακροβατικά   μη φυγει η πόρτα και κοπανήσει κτλ ) και σκέφτομαι τι ταλέντο θέλει αυτή η φαινομενικά απλή εργασία……

Πανω στο φούρνο υπήρχαν κατι ταπερ-κουβαδες με χορτα, τα παίρνω να αδειασει ο χωρος, βρισκω και ενα ματι σε βολικο για την κατσαρολα μέγεθος….και την ακουμπαω εκει. Ψάχνω το σωστό διακόπτη και αναβω το μάτι. Φεύγοντας σκέφτομαι πόσο βλήμα είμαι που πάντα ψάχνομαι με τους διακοπτες της κουζίνας και εχουν σβησει και τα νουμερα και δεν ειμαι σιγουρη αν το εβαλα στο 2 ή στο μαξ(δεν ξερω ως ποσο παει)-2….

Επιστρέφω στον υπολογιστή προβληματισμενη για το αν θα πρεπει να κατεβασω εγω το φαι αλλά σκεφτομαι: σιγα….. σε λιγο θα ερθει η μανα μου, δε θα προλαβει να καει.

Μετά από κάνα δεκάλεπτο ακούω ένα τσιρτσιρισμα, σαν να βραζει κατι. ΑΜΑΝ καιγεται το φαϊ! Τρεχω. Παιρνω την κατσαρολα και την βαζω στο διπλα ματι και πανω που ανοιγω το συρταρι να παρω κουταλι (για να ανοιξω να δω τι απεγινε το φαϊ) βλεπω οτι στο πισω-απο-το-αναμενο ματι υπηρχε ενα ταπερ με κερασια και εβγαζε καπνο. Πωπω μαλακια!, σκεφτομαι, το αφησα διπλα στο ματι και ζεσταθηκε….

Το σηκωνω και………μου φευγουν πατος και κερασια……

Είχε λιώσει ο πάτος, καιγόταν το πλαστικό, καιγόντουσαν τα κεράσια… Σκατά.

Είχα ανάψει λάθος μάτι.

Ένα λεπτό αργότερα μπήκε η μάνα μου, αρχισε να χοροπηδάει και με ξέχεσε….

ps. τουλαχιστον δεν καηκε το φαι και καποια στιγμη φαγαμε 😀

ps2. στο facebook sto quiz «ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΤΕΞΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ?ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ» βγηκα –> ΔΕ ΠΑΛΕΥΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Η ΠΟΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΓΕΡΑ, ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΠΑΤΙΝΙ,ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΝΟΡΜΑΛ ΑΝΤΡΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΛΕΠΤΟ,

6 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Χαχαχα..αυτά είναι! Τρελό sosάκι το λάθος μάτι! Τώρα πως συμβαίνει να έχουμε όλο και κάτι άκυρο πάνω σε αυτό..

  2. Πόσες φορές να το πω? Δεν ειμαι εγω για κουζινες & νοικοκυρια… Εχω και αλλη ιστορια καταστροφης απο κουζινα, πιο θεαματική, αλλα δεν ξερω αμα την εχω γραψει

  3. Ντρέπομαι αλλά δυστυχώς το έχω κάνει και εγώ… μάλιστα σε κουζινάκι που είχε όλα και όλα δυο μάτια!

    Η βρώμα από το καμένο πλαστικό έκανε 2 μέρες να φύγει τελείως από το σπίτι.

  4. Εισαι χειροτερότερος απο μενα, είχες 50% πιθανότητα να το πετύχεις. Εγώ με 25%… Ευτυχώς η μάνα μπούκωσε την κουζίνα στα αποσμητικά-αρωματικά-πσιτ και ξεβρωμισαμε γρήγορα

  5. Το παθα πριν 3 ωρες και γκουγκλαρα ν δω πως θα αποφυγω τη μυρωδια και επεσα πανω στην αναρτηση σου.. τελικα υπαρχουν κι αλλοι…καμμενοι που..καινε ταπερ σε ματια απ την αφηρημαδα τους! χεχε

  6. epidi ekana k egw kati tetio.. mou kollhse plastikh sakoula katw apo thn katsarola prin liges meres kai den mporw na thn vgalw me tpt.. mipws mporei na voh8eish kaneis?? heeeeeeeeelp


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

