Έκλεισα κι εγώ 1 χρόνο

11 Ιουλίου 2008 στο 7:32 μμ | Αναρτήθηκε στις ότι θέλω είναι | 6 Σχόλια

Έχω 119 posts, 3 pages, contained within 24 categories and 0 tags.

Έχω 349 total comments.

Akismet has protected my site from 41 spam comments.

Total views: 11,457.

 

Μια χαρά δηλαδή, αν σκεφτείς ότι κατοχύρωσα το kafrokoritso μόνο για να κομεντάρω και ότι δεν είχα όρεξη (ούτε λόγο) να κάνω blog. 

 Πολλά post τα έκανα μεθυσμένη γυρνώντας απ’ έξω. Φαίνονται ποια είναι 🙂  Τα παραπονιάρικα, κλαψομούνικα, βουτηγμένα στην απελπισία και στην καψούρα!

Οι καψούρες πέρασαν. Η σχολή δε λέει να τελειώσει. Εγώ έχω αρχίσει δίαιτα (άσχετο) & αναγκαστικά έκοψα το ποτό.

Και το καλοκαίρι συνεχίζεται… Περιμένω να έρθει ο καιρός να πάω για κάνα μπάνιο μπας και πνίγω (ή μπας και βρω κάνα αλλοδαπο να με βγάλει από την ξενέρα που έχω)

Have fun & don’t forget: ALWAYS ALWAYS ALWAYS use condom!

Υγ. Χτες έκανα μια μαλακίτσα 😛  . Βρίσκω ένα γνωστό έξω- δεν τον ξέρω και πολύ καλά, φίλος του πατέρα μου- μιλάμε, του λέω να σε πάω για καφέ? Μου λέει, έχω μισή ώρα ελέυθερη, μετά πρέπει να πάω στο μαγαζί. Ε, πάμε να σε πιω εκεί!

6 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Καλή καφροσυνέχεια!

  2. thnx. έχω αποσυρθεί από τα εγκώσμια. ούτε net, ούτε τπτ. αγροτουρισμός κι έτσι… αλλά η καφρίλα καφρίλα. θα το αλλάξω τα φώτα το χωριό(και ένα μικρό που έβαλα στο μάτι)

  3. Αγαπητό Κ. καλώς σε βρήκα. «Έπεσα» τυχαία στο blog σου μέσω μηχανής αναζήτησης (δε θυμάμαι αν το keyword ήταν «καφρίλα» ή κάτι παρεμφερές, αλλά όταν το ρίχνω στο κωλοβάρεμα πετάω μια λέξη ο,τι να ‘ναι σε ένα ψαχτήρι και βλέπω τα αποτελέσματα) και το βρήκα διασκεδαστικό και έξυπνο. Μου αρέσει η ιδέα ότι σε αυτή την πόλη όπου μένω τα τελευταία χρόνια μπορεί κανείς να βρει ενδιαφέροντες ανθρώπους με χιούμορ κλπ. Αν συνεχίσεις να ποστάρεις, θα σε επισκέπτομαι. Αλλιώς, μπορεί να σε πετύχω και στην πόλη (αν δεν έχεις πάρει πτυχίο που εύχομαι να γίνει γρήγορα!)

  4. Χαίρεται καφροκόριτσο, έχεις ενδιαφέρον blog να έχεις καλη συνέχεια.
    Θα σε βάλω στα αγαπημένα μου blogs.
    Πέρνα και μια βολτα απο την πλατεία να τα πούμε.
    Πόλλα φιλιά(ωραία φώτο!!!)

  5. @αγαπητέ Pluto μάλλον το keyword που σε ξέβρασε εδώ ήταν «ΣΤΡΙΠΤΙΖΑΔΙΚΟ ΓΙΑΝΝΕ» ή «doll striptizadiko» ή «ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝ» (να μην αναφέρω τα «γαμηση απο τον παπου»!!! και «την εχυσε στο κωλο» που είναι άσχετα 😛 ) Στην πόλη δύσκολα να με πετύχεις γιατί δε θα μείνω για πολύ ακόμη, αλλά θα συνεχίσω να ποστάρω τώρα που θα ΄χω πάλι ιντερνετ. Δε χανόμαστε…

    @ topaiditisplateias
    Thnx. Πάω να σκουπίσω τα σάλια από τα φιλιά 😛

  6. Δεν είναι του γούστου μου αυτά που προανέφερες. Κάτι άλλο θα είχα βάλει. Αλλά γιατί το ΣΤΡΙΠΤΙΖΑΔΙΚΟ και το doll να βγάζουν στο blog σου; Ρε συ, μπας και δουλεύεις στο Baby Dolls;
    ΟΚ, αστειεύομαι. Μέσα στον Οκτώβριο παίζει να φτιάξω και το δικό μου blog (Ταραταζούμ! Σημαιοστολίστε την πόλη!) Αμα είναι θα σε προσκαλέσω στα ηλεκτρονικά μου σαλόνια.


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

