Boring Story No.2

4 Ιουνίου 2008 στο 3:21 πμ | Αναρτήθηκε στις memories, stories | 3 Σχόλια

Το σκεφτόμουν από καιρό, να τη γραψω ή να μη τη γράψω αυτήν την ιστορία. Ε λοιπόν ήρθε η ώρα. Θα την πω.
ΠΡΟΣΟΧΗ:Ακολουθεί μακρύ κείμενο γιατί θέλω να δώσω την πλήρη εικόνα της κατάστασης.

***

Έναν καιρό έκανα πολύ chat και στο irc και στο msn. Κάποια άτομα που μου φάνηκαν ενδιαφέροντα τα γνώρισα και κάναμε και παρέα. Αλλά δεν έτρεχα να γνωρίζω τον κάθε πικραμένο. Και φυσικά δεν έψαχνα να πηδηχτώ από εκεί μέσα.
(Άσε που ξέρω ότι όσοι κάνουμε chat είμαστε μπάζα 😛 )
Τεσπα, είχα βρει καπου στο irc έναν τύπο από δω. Αρχίσαμε να μιλάμε λίγο, περάσαμε στο msn, αλλά δε μιλούσαμε και πολύ. Καμιά μαλακία πού και πού. Ούτε είχα σκεφτεί να τον γνωρίσω.
Έρχονται μια μέρα τα κορίτσια από το σπίτι για να κάνουμε εργασία (χμμ… ναι… τέλοσπαντων… 😛 ) , έτυχε να μιλάμε μ’ αυτόν εκείνη τη στιγμή και είδαν τη φωτο του στο msn. Άρχισαν «ποιός είναι αυτός?» κτλ και καταλήξαμε στο «πες του να κανονίσουμε για καφέ να τον γνωρίσουμε». Τελικά ενέδωσα στις πιέσεις τους.

Πηγαίνουμε ένα απόγευμα για καφέ- 5 εμείς και 2 αυτοί-, γνωριζόμαστε, όλα κύλησαν ομαλά. Ευτυχώς, μου φάνηκε πολύ νορμαλ ο άνθρωπος, αν και περίμενα κάνα ψιλομαλάκα (εγώ ήξερα τι να περιμένω, οι άλλες δεν του’ χαν μιλήσει).
Φεύγοντας από τον καφέ, τους αφήνουμε και εμείς κανονίζουμε να πάμε για κρασάκι. Περνάμε από το σπίτι να σιαχτούμε, τον πετυχαίνουμε msn και τον αφήνω να μιλάει με μια κοπέλα. Στο μεταξύ ετοιμαστήκαμε και αυτή έχει κολλήσει στην κουβέντα. Του λέμε ότι εμείς θα πάμε για κάνα κρασί, να έρθουν αν θέλουν, να συνεχιστεί η κουβέντα από κοντά. Ψήθηκε αμέσως, κανονίζουμε και με ρωτάει «να φέρω κάνα μπουκάλι για μετά, σπίτι σου?», «!!! … εεε…. πάμε πρώτα και βλέπουμε μωρέ». Μαλακία μοιρίζομαι.
Πάμε για κρασιά, πίνουμε ένα σκασμό, γίναμε όλοι γαμησετα. Εγώ τον είχα δίπλα μου όλο το βράδυ να μου λέει μαλακίες και πλέον κρατούσα απόσταση να μην έχουμε παρεξηγήσεις.

5 κοριτσάκια – 3 αγοράκια.

Τελικά, σε μια από τις κοπέλες άρεσε ένας φίλος του, και αυτός άρχισε να ψάχνεται προς μια κοπέλα.
Φεύγουμε κάποια στιγμή και ΔΥΣΤΥΧΩΣ αποφασίζουν/αποφασίζουμε να πάμε σπίτι μου (ναι μεν δεν ήθελα αυτό το τσούρμο σπίτι μου, αλλά δεν ήμουν και σε κατάσταση να λέω δικιολογίες) Είμασταν τόσο πιωμένοι που σαν μαλάκες μπήκαμε 8 άτομα σε ένα αυτοκίνητο που οδηγούσε ένας μεθυσμένος…. Πήραμε και κάτι ρετσίνες και πήγαμε σπίτι μου.
Αυτός την πέφτει στην κοπέλα, μια χαρά θέλει κι αυτή, οπότε κάποια στιγμή έχουμε κατανεμηθεί στο (μικρό) χώρο κάπως έτσι: ο ένας φίλος του με μια δικιά μου να φασώνονται στο μπαλκόνι (Γενάρη μήνα!), αυτός, η κοπέλα και εγώ στο δωμάτιο, και οι υπόλοιποι στην κουζίνα.
Τα βρήκαν αυτοί, οπότε είπα να φύγω, μην κρατάω το φανάρι, αλλά αυτήν την έπιασαν οι ντροπές (επειδή άρεσε και σε μια άλλη). Με ήθελε εκεί μαζί τους για να φανεί ότι με μένα παίζεται κάτι. Και πραγματικά, όταν έμπαινε κάποιος στο δωμάτιο, άφηνε την άλλη και έπιανε εμένα!
Εγώ είχα αρχίσει να ξενερώνω από αυτήν την κατάσταση (ξενερώνω = και ξενέρωνα και περνούσε η επίδραση του αλκοόλ)
Εντωμεταξύ, αυτός ο άθλιος ο χαζογκόμενος φορούσε ένα χαμηλοκάβαλο τζιν και μια εφαρμοστή μπλούζα με αποτέλεσμα η σηκωμένη του πούτσ@ (φασονόντουσαν καλά) να εξέχει και να προσπαθεί να κρυφτεί όταν έμπαιναν άλλοι. Και φυσικά κρυβόταν σε μένα. Τι πόδια, τι χέρια έριχνα μπροστά του να μη δουν οι άλλοι το φιδάκι του…..
Κάποια στιγμή η κοπέλα δεν αισθανόταν καλά, είχε πιεί κι αυτή αρκετά, και πήγε στο μπάνιο. Γυρνάει τότε αυτός σε μένα και κατεβάζοντας λίγο το παντελόνι (τόσο χαμηλοκάβαλο που ήταν δεν ήθελε και πολύ) μου την δείχνει αναφωνόντας: «Κοίτα, κοίτα! Κοίτα τι μου’ κανε!» Σιγά το κατόρθωμα, πρώτη φορά του σηκωνόταν? Anyway, δεν τρομάζω εύκολα 😛 , το προσπέρασα.
Έχουν μαζευτεί όλοι στο δωμάτιο και αυτός θέλει να την ξεμοναχιάσει, αυτή είναι λίγο στα χαμένα-ποτό & ντροπές- οπότε «αναγκάζομαι» να τον αφήσω στην κουζίνα και να παω να του τη φέρω. («αναγκάζομαι» = επέμενε να μου τη δείχνει)
Τους αφήνω κλεισμενους στην κουζίνα και πάω στο δωμάτιο με τους υπόλοιπους. Έχουν σπάσει τα νεύρα μου, μου έχουν κάνει το σπίτι σκατά (εκτός από μπουρδέλο), βάζει ο ένας μουσική, δεν αρέσει στον άλλον…. Υπομονή. Χάρη στα κορίτσια ήταν εξαρχής. Κάποιες καλοπερνούσαν, δεν ήθελα να τους το χαλάσω.
Μετά από λίγη ώρα ακούω μια αναστάτωση (ωχ ωχ ώχ! τι με περιμένει) από την κουζίνα και έρχεται αυτός και μου ψυθιρίζει: «Καφροκόριτσο… έκανα μια μαλακία» «Το θέμα είναι πού την έκανες».

Ε ναι, δεν ήταν δύσκολο να φανταστώ τι μπορεί να είχε κάνει.
Μπαίνω στην κουζίνα και βλέπω ΧΥΣΙΑ κάτω στο μάρμαρο! Γυρνάω αυθόρμητα στην άλλη που καθόταν και κοιτούσε το κενό «Δεν μπορούσες να τα καταπιείς????» «Τι λες ρε!!!» Γκρρρρρ.

Μου έχυσε το πάτωμα της κουζίνας! Μου γάμισε το σπίτι!

Φυσικά έβαλα αυτήν να τα σκουπίσει με χαρτί κουζίνας και αργότερα απολύμανα το χώρο με χλωρίνη.

Μετά από αυτό, τα αγόρια ξεκουμπήστηκαν και μείναμε εμείς.

Το μετά:

  • Οι υπόλοιπες πραγματικά νόμιζαν ότι εγώ φασονόμουν μαζί του
  • Υπάρχουν 2 εκδοχές σχετικά με το πώς μου έχυσε το πάτωμα.

Αυτός: «Μου πήρε πίπα και έχυσα κάτω»

Αυτή: «Ζαλίστηκα και έκατσα λίγο, και μετά τον βλέπω να την έχει βγάλει και να την παίζει»

  • -Απορία μιας κάπως άμαθης/άπειρης εκ των κοριτσιών: «Τι χρώμα είναι?» (Τα χύσια βεβαίως βεβαίως…)
3 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Eleos!!!Kala ginontai auta?

  2. Ναι ναι… Σε μένα όλα γίνονται! Δεν έχω παράπονο

  3. χαχα-ευτυχως δεν βγηκα με κανεναν απο το irc!χαχα τι ωραια που τα λες!Με συγκινει η καφριλα ! τον μαλακα…θα του τα δινα να τα πιει!Κουζινα ιερος χωρος -Παστιτσιο!Μουσακας!Σουβλακι!εχμ! καλημερα!


Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

