Dream Show 2

5 Μαΐου 2008 στο 12:30 πμ | Αναρτήθηκε στις dreams | 8 Σχόλια

Λεπόν, το όνειρο αυτό το είδα, αν θυμάμαι καλά, 3 μέρες πριν τη μεγάλη βδομάδα.
[Θολή εικόνα, αναπαράσταση ονείρου]
«… Ήμουν στη σχολή με κάποιους και μας έρχεται η ιδέα να κάνουμε μια φάρσα. Βάζουμε λοιπόν μια ανακοίνωση για ένα άκυρο μάθημα επιλογής, ότι και καλά θα γίνει προφορική εξέταση τάδε μέρα. Και έρχονται στο αμφιθέατρο 5-6 θύματα να εξεταστούν. Εγώ με άλλους δύο καθόμαστε στην έδρα, όπου υπάρχουν δύο βιβλία. Ανοίγω το ένα και βλέπω ότι είναι σεξουαλικού περιεχομένου- τύπου άρλεκιν or something- και τους λέω “Διαβάστε αυτές τις 2 σελίδες και μετά θα σας κάνω ερωτήσεις”.
Και μετά… ανοίγω το δεύτερο βιβλίο να δω τι είναι. Ήταν ένα κόμικ!
Η ιστορία διαδραματιζόταν στον κήπο της Εδέμ…
Στη σελίδα που άνοιξα ήταν η Εύα γυμνή και έβαζε τον Αδάμ σε πειρασμό, ΑΛΛΑ η ιστορία ήταν λίίίγο διαφορετική.
Η Εύα είχε πούτσο και είπε στον Αδάμ: “Έλα! Δάγκα το μήλο!” και του’ δειχνε με νόημα το όργανό της!
Ο Αδάμ όμως δεν ηθελε! Στο επόμενο κουτάκι μάλλον τα βρήκαν γιατί έδειχνε την Εύα να παίρνει πίπα στον Αδάμ και δίπλα τους ήταν ακομα δύο άντρες που ο ένας έπαιρνε πίπα στον άλλον! »

Τι γκέι όργια είναι αυτά στον παράδεισο? Ξέμειναν από πλευρά?


Τι ανώμαλα όνειρα βλέπω? Είμαι καλά? (Αυτό το όνειρο είναι 100% αληθινό! ΤΟ ΕΙΔΑ!)

ΥΓ. Τώρα που το σκέφτομαι, μπας και πέρδεψα τα φύλα συκής με τις συκιές??!
Ή τον όφι με το “φιδάκι” της Εύας??!
Btw, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους ομοφιλόφιλους

Σημείωση: Έχω βάλει τα σχόλια να χρειάζονται την έγκριση μου γιατί μετά από αυτό το ποστ φοβάμαι μήπως δεχτώ επιθέσεις θεούσων που ίσως θελήσουν να μου λογοκρίνουν τα όνειρα! 😛 θόρυ!

8 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. «…Η Εύα είχε πούτσο και είπε στον Αδάμ: “Έλα! Δάγκα το μήλο!”…»

    LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

    Respect τα όνειρα σου!

  2. Με τέτοια όνειρα το αν έχεις πρόβλημα με τους homos θα έπρεπε να είναι το τελευταίο που σε απασχολεί. 🙂
    Καλημέρα.

  3. @ My8os
    Τα περισσότερα όνειρά μου δυστυχώς τα ξεχνάω. Θα πρέπει να έχω ένα χαρτί δίπλα στο μαξιλάρι μου και να τα καταγράφω αμέσως. Τέτοιες ιστορίες είναι κρίμα να χάνονται.
    @nuntius
    Είσαι spammer. Αυτό έχω μόνο να πω (καλά θυμόμουν! και στους σάπιους σε είχαν για σπαμερ! Σε πήραμε χαμπάρι.ΤΕΛΟΣ)

  4. an mporeis epoikinonise mazi mou

  5. Αυτο με το χαρτακι διπλα στο μαξιλαρι σου ειναι το πρωτο σταδιο της »ονειροναυτικης» -γραφεις τα ονειρα σου οταν ξυπνας ή ο,τι θυμασαι-με τον καιρο καταλαβαινεις οτι τα ονειρα σου εχουν μια λογικη (ή και παραλογη) συνεχεια και καποια στιγμη θα μπορεσεις να παρεις θεση στο ονειρο σου με συνειδηση οτι ονειρευεσαι-ενας φιλος μου εχασε 14 κιλα σε 3 μηνες γιατι οταν τα καταφερε κοιμοταν ολη μερα!ε μην το δημοσιευσεις το κομμεντ μου-απλα φλυαρω-παντως το ονειρο σου ειναι πραγματικα αρρωστο-χααχχα-μαλλον εχεις περιεργες ανησυχιες-ως εκπαιδευομενη θεολογος οφειλω να πω Ευγε!Μπουρδελο και στο προπατορικο αμαρτημα !

    • α δημοσιευτηκε μονο του

  6. άσε ρε τώρα τελευταία όλο παρτούζες με άτομα από τη δουλειά βλέπω

  7. […] Dream Show 2 May 2008 7 comments 4 […]


Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

