Εκκρεμότητες

3 Απριλίου 2008 στο 3:43 πμ | Αναρτήθηκε στις εγώ | 2 Σχόλια

Έφυγε ένα βάρος από πάνω μου.

Γενικά, δεν τις μπορώ τις (σοβαρές) συζητήσεις. Έχω αναπτύξει αλλεργία στα «πρέπει να σου μιλήσω». Αλλά κάποια πράγματα πρέπει να ειπωθούν. Να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. Για μένα. Όχι γιατί ίσως έχουν δημιουργηθεί εντυπώσεις. Δε με νοιάζει τι πιστεύεις για μένα. Απλά θέλω να είμαι ΕΓΩ εντάξει με τον εαυτό μου. Δεν το κάνω για να αλλάξω τη γνώμη κάποιου ή τη σχέση μου με κάποιον.

Νιώθω ένα βάρος. ΜΙΑ ΕΚΡΕΜΟΤΗΤΑ.

Σήμερα απαλλάχτηκα από ένα τέτοιο βάρος. Δυο κουβέντες που ήθελα να τις πω εδώ και ένα χρόνο, αλλά δε μου δώθηκε η ευκαιρία. Μπορεί να είναι χαζό, να μην έχει πρακτική αξία, αλλά εγώ έπρεπε να το κάνω. ΓΙΑ ΜΕΝΑ.

Μια άτυχη στιγμή. Το φταίξιμο καθαρά δικό μου. Μια συγνώμη και μια εξήγηση που ήθελα να δωθούν. Τόσο απλά…

Έχω μια άλλη, άσχετη εκκρεμότητα (παρεξήγηση άλλων, δεν έφταιξα σε τίποτα, δεν είχα κάνει τίποτα) εδώ και 10 χρόνια. Θα μου πεις χέστηκες τι έγινε πριν 10 χρόνια όταν πήγαινες γυμνάσιο. Κι όμως. Από την πρώτη στιγμή ήθελα να πω δύο κουβέντες, να ξεκαθαρισω την κατάσταση, αλλά δεν το έκανα- αν και δε θα φαινόμουν εγώ ο μαλάκας, αλλά οι άλλοι. Δεν ξέρω αν ποτέ θα το ξεκαθαρίσω αυτό, γιατί μπορεί να μη το θυμάται πια κανείς, μονο εγώ. Πάντα όμως θα νιώθω αυτή τη γαμημένη την εκκρεμότητα.

Σήμερα που είχα την ευκαιρία, πάτησα το OK σε μια φόρμα εξήγησης που την είχα συμπληρώσει εδώ και ένα χρόνο αλλά δεν την είχα στείλει. Και αισθάνομαι πολύ καλα.

Κατα τα άλλα είμαι σκατά  🙂 Από την Κυριακή βγαίνω-πίνω-ξενυχτάω! Τετραήμερος εορτασμός για ένα πτυχίο. Πέρασα γαμάτα, αλλά είμαι κομμάτια από την κούραση. Χτες και σήμερα κοιμήθηκα από ένα 3ωρο. Έπινα τα ξημερώματα, έπινα το μεσημέρι, έπινα και όλο το βράδυ, ώσπου τελικά δε με έπιανε το αλκοόλ. Κρασιά και ουίσκια πέρασαν και έφυγαν απόψε 🙂

Σήμερα ήταν η γαματηκότερη(!) μέρα και θα πέσω ξερή να κοιμηθώ. Περάσαμε Τ Ε Λ Ε Ι Α! (Δεν της κάναμε την τιμή, της σχολής, να πατήσουμε, έχασα και ένα εργαστήριο αλλά δε με νοιάζει καθόλου)

2 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. σωστη σε βρισκω. ειναι καλο που και που να λυνουμε και καμια παρεξηγηση ή να βαζουμε τελος σε εκκρεμοτητες.καταλαβαινω αυτο που λες οτι δεν γουσταρεις τις σοβαρες συζητησεις αλλα μερικα πραγματα δεν γινονται αλλιως. κι αν θελουμε να ειμαστε ενταξει πρωτα απ’ολα με τον εαυτο μας, οφειλουμε να μπαινουμε στο λουκι της σοβαρης συζητησης. Οσο για το πτυχιο, αν καταλαβα καλα το πηρες και παπαλα ή περασες καποια μαθηματα και το’ριξες εξω? Οπως και να´χει καλα εκανες και γαμηθηκες στο ποτο. Ετσι πρεπει να εορταζονται τα βασανα των πτυχιων ! 🙂

  2. Το πτυχίο μιας φίλης μας γιορτάζαμε. Το δικό μου θέέέέλει ακόμα 😛


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

