Η καλή μέρα απ’ το πρωί φαίνεται!

27 Μαρτίου 2008 στο 1:28 μμ | Αναρτήθηκε στις μαλακίες | 9 Σχόλια

Πάντα είχα την απορία…

Άμα σου έρθει να βαρέσεις μαλακία εν κινήση τι κάνεις?

ΤΩΡΑ ΞΕΡΩ!

Περίμενα πριν καμιά ώρα στη στάση κοντά στο σπίτι μου. Δεν είναι καμιά κεντρική με πολύ κόσμο.

Εκείνη την ώρα μόνο εγώ περίμενα αστικό.

Λίγο πιο πέρα το παιδίτου διπλανού super market ξεφόρτωνε κάποια πράγματα από το ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟ του αυτοκίνητο.

Και τότε έρχεται ένα άλλο αυτοκίνητο και διπλοπαρκάρει μπροστά μου.

Στην αρχή νόμιζα ότι περίμενε να φύγει το super market boy για να διπλοπαρκάρει πιο μπροστά.

Δε βγήκε από το αμάξι, περίμενε μέσα. Παραξενεύτηκα αλλά δεν ασχολήθηκα.

Χάζευα γύρω μου περιμένοντας το αστικό.

Ώσπου κάποια στιγμή…..γυρνάω… και κοιτάω προς το σταματημένο αμάξι… και ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ τα αθώα, παιδικά μου μάτια!

Ο τύπος την είχε βγάλει έξω και την έπαιζε!

Ντοϊν!

Αηδία μεν, αλλά γαμήθηκα να γελάω μόνη μου ωσάν το μαλάκα. Εδώ αυτός την έπαιζε και δε ντρεπόταν, θα ντραπώ εγώ που χαζογελούσα μόνη μου?

Αυτά είναι!

9 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. wtF?!?!?!!

    & OMG!!!

  2. Ω γες! Τέτοια χάπενιγκς μόνο σε μένα…

  3. Γιατί αηδία ?
    Be pervert.

  4. Αηδία ρε φίλε που ήταν ένας σιχαμένος μπάρμπας. Να ‘ταν κάνα γκομενάκι, να καθόμουν να πάρω μάτι 😛

  5. Now you are talking sister… 😉

  6. Και δε μου λες bro… Εσένα σε στάση σε σοδομίσανε?

  7. Ε,τα προσωπικά μου δε τα συζητάω από blogs, από κοντά αυτά. 😉

  8. Αλλά ναι σε στάση…
    …στα 4. 😛

  9. On your knees bitch 😛


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

