11

3 Μαρτίου 2008 στο 10:14 μμ | Αναρτήθηκε στις Γιατί έτσι μας αρέσει | Σχολιάστε
fanos.jpg
Τι ‘θελα και σ’ αγαπούσα
κι δεν κάθουμαν καλά
Πήρα ζάλη στο κεφάλι
δυο μαχαίρια στην καρδιά
Τα ωραία σου τα μάτια
στον καθρέφτη μην τα δεις
γιατί μόνη σου αγαπιέσαι
και εμένα λησμονείς.
***
Σαράντα μνιά με κύκλουσαν
Σαράντα μνιά μπρε-μπρε-μπρεσαράντα μνιά με κύκλουσαν.

Σαράντα μνιά με κύκλουσαν

τον πούτσο να μη φάνε.

Κι ο πούτσος μου μπρε-μπρε-μπρε

κι ο πούτσος μου καμαρωτός.

Κι ο πούτσος μου καμαρωτός

τ’ αρχίδια μου ρωτάει.

Τι λέητ’ ησείς μπρε-μπρε-μπρε

τι λέητ’ ησείς αρχίδια μου;

Τι λέητ’ ησείς αρχίδια μου,

μπουρώ να τα γαμήσώ;

Να τα γαμή’ μπρε-μπρε-μπρε

να τα γαμήσεις πούτσκαρη.

Να τα γαμήσεις πούτσκαρη

κι ημείς θα ση βοηθούμε.

Μόνου ν’ αφή’ μπρε-μπρε-μπρε

μόνου ν’ αφήσεις κι για μας.

Μόνου ν’ αφήσεις κι για μας

να μπούμε λίγου μέσα.

Ο παπούς ο Ραγκαβέλας 
Ου παπούς, άκσιτι,ου παπούς ου Ραγκαβέλας

ου παπούς ου Ραγκαβέλας

είχιν μνιά κουτσή γουμάρα.

Τ’ν είχιν πού-, άκσιτι,

τ’ν είχιν πούτσις φουρτουμένη

τ’ν είχιν πούτσις φουρτουμένη,

ήτανι κι αγκαστρουμένη.

Τ’ σιργιανού-, άκσιτι,

τ’ σιργιανούσιν στα χουργιά

τ’ σιργιανούσιν στα χουργιά

Σπούρτα, Βάντσις, Κιρασιά.

Σπούρτα, Βά-, άκσιτι,

Σπούρτα, Βάντσις, Κιρασιά

Σπούρτα, Βάντσις, Κιρασιά

πάρτι πούτσις, φέρτι μνιά.

Πήραν νιές, άκσιτι,

πήραν νιές κι πάντριμένις

πήραν νιές κι πάντριμένις,

χήρις κι αρραβουνιασμένις.

Κι μνιά κόρη, άκσιτι,

κι μνιά κόρη πινιμένι

κι μνιά κόρη πινιμένι

δεν ιπρόφτασιν να πάρει.

Παίρνει, τ’νά-, άκσιτι,

παίρνει, τ’νάζει τα τσιουβάλια

παίρνει, τ’νάζει τα τσιουβάλια

πέφτει μνιά μι δυό κιφάλια.

Τράβα η μνιά, άκσιτι,

τράβα η μνιά κι τράβα η άλλη

τράβα η μνιά κι τράβα η άλλη

κι της κόψαν του κιφάλι.

Ανέβηκα στην πιπεριά

Ανέβηκα στην πιπεριά,
μαυρομάτα και ξανθιά.
Για να κόψω ένα πιπέρι,
συ ‘σαι το γλυκό μου ταίρι.

Βλέπω μια κόρη κι άλλαζε,
και την καρδιά μου τάραζε.
Και μου λέει μη φοβάσαι,
βαλ’ το χέρι σου και πιάσε.

Την τσίμπησα μες το λαιμό,
σκούζει φωνάζει «Όχι εδώ».
Και μου λέει «Παρακάτω,
από το λαιμό πιο κάτω».

Την τσίμπησα στα δυο βυζιά,
σκούζει φωνάζει «Kερατά».
Και μου λέει «Παρακάτω,
απ’ τα δυο βυζιά πιο κάτω».

Την τσίμπησα στον αφαλό,
σκούζει φωνάζει «Oύτ’ εδώ».
Και μου λέει «Παρακάτω,
απ’ τον αφαλό πιο κάτω».

Την τσίμπησα στα γόνατα,
φωνές και ξελιγώματα.
Και μου λέει «Παραπάνω,
απ’ τα γόνατα πιο πάνω».

Σκύβω κι ο μαύρος τι να δω,
να ρεματάκι δροσερό.
Γύρω γύρω είχε βούρλα,
και στη μέση μια βρυσούλα.

Ήτανε και κατηφόρα,
έβαλα και λίγη φόρα.
Πέφτει σκούζει απ’ τη χαρά της,
και την άκουσ’ ο μπαμπάς της.

Tι έχεις κόρη μ’ κι είσαι κάτου,
κι είν’ τα πόδια σου στ’ αυτιά του.
Mέγας πόνος μ’ έχει πιάσει,
και με τρίβει να περάσει.

***
Info:
http://www.kozaniapokries.gr/
http://www.kozanh.gr
Σχολιάστε »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

