Εγώ είμαι κτήνος, αλλά εσύ είσαι ζώο

21 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:49 πμ | Αναρτήθηκε στις νεύρα | Σχολιάστε

Μέσα στα 160+ αδιάβαστα funny μέηλς που έχουν μαζευτεί στο inbox μου(ντεν έκω dsl καρντιά μου….), βλέπω και ένα χωρίς συννημένο με τίτλο

Subject: FW: An Den To Stileis Kai Esy Eisai Kati Parapanw Apo Ktinos..

Το ανοίγω και βλέπω μια φώτο από ένα μισοκαμμένο μωρό το οποίο και πρέπει να σώσω- αν δεν είμαι κτήνος- προωθώντας το μέηλ για να πάρουν 3 σεντς οι γονείς του.

Τι να πω…? ΤΙ να πω?

Σταδιαλα όλοι να μου σπάσουν τα νεύρα….

Σχολιάστε »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

