Η μη ύπαρξη της ανυπαρξίας…*

23 Ιανουαρίου 2008 στο 2:32 πμ | Αναρτήθηκε στις ότι θέλω είναι | Σχολιάστε

… με απασχολεί αυτή τη στιγμή.

Μπορεί να φταίει που χτες και σήμερα διάβαζα, που χτες και σήμερα έδινα, ίσως να φταίει που διάβασα μονοκοπανιά ολόκληρο βιβλίο-εκπαίδευση & κοινωνικές ανισότητες- μπλιααχχχχ, μπορεί να φταίει που μετά από χρόόόνια έγραψα ερώτηση ανάπτυξης 1 τεράστια σελίδα από πίσω κι από μπρος-flashback παννεληνίων εποχών μπλιααχχχχ2-, μπορεί να φταίει που με έχει ζαλίσει η ζέστα εδώ μέσα.

Και τώρα που το θυμήθηκα, αυτός ο Ανέστης που λέει τα ανέκδοτα στην Κοινωνία ώρα Μέγκα και όλοι κρυώνουν πολύ μ’ αρέσει κι εγώ καθόλου δεν κρυώνω. Ανέστηηη μ’ ακούς??? Εγώ θα γελάω με όλα σου τα ανέκδοτα.

Και τώρα που το είδα, μπροστά μου έχω κρεμασμένα το περσινό πρόγραμμα της σχολής (χειμερινό) και το προπέρσινο ημερολόγιο(2006)..

Τις τελευταίες μέρες κάποιος κάπου στην πολυκατοικία βάζει πολύύύ δυνατά τη μουσική και εγώ χαίρομαι πάρα μα πάρα πολύ και ελπίζω να ενοχλεί τον αχώνευτο το γείτονά μου, που μου’ ρθε την άλλη φορά να παραπονεθεί με ανύπαρκτα db. Να σε δω τώρα, θα μιλήσεις?

Έχω ένα τέλειο πρόγραμμα εξεταστικής. Έχω μια βδομάδα κενό και την επόμενη γράφω κάθε μέρα 😮

*στην οποία φυσικά οφείλεται η ύπαρξη τηε ύλης. Όλοι το ξέρουν. Κι ο Μπάμπης ο Σουγιάς…

Σχολιάστε »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

