Talent Show

7 Δεκεμβρίου 2007 στο 7:10 πμ | Αναρτήθηκε στις Γιατί έτσι μας αρέσει | 2 Σχόλια

 cacofonix.png

(Τα περισσότερα ποστς τα έχω γράψει γυρνώντας από ξενύχτι.

Τελικά 2 είναι οι λόγοι:

  • Για να περάσει η ώρα μπας και ξεμεθύσω λίγο και πέσω για ύπνο
  • Για να περάσει η ώρα μπας και χωνέψω λίγο και πέσω για ύπνο

Σήμερα δεν ήπια πολύ. Απλά χωνεύω μια κρέπα subito…)

***

Σήμερα ξεδιπλώσαμε για άλλη μια φορά το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ταλέντο μας.

Ήθελαν οι άλλες να πάμε σε ένα clubόπαρτο, τα οποία εγώ δεν γουστάρω επειδή:

  • Γίνονται σε club που έτσι κι αλλιώς δε γουστάρω
  • Οργανώνονται από παρατάξεις είτε άμμεσα (πάρτυ τάδε παράταξης στο κομματομάγαζό μας), είτε ΕΜΜΕΣΑ (πάρτυ τάδε σχολής στο κομματομάγαζό μας)
  • Πηγαίνουν κυρίως κομματόσκυλα(=ΑΧΩΝΕΥΤΟΙ)

Αυτή τη φορά είπα να πάω. Άρπαξα όμως την ευκαιρία και πρότεινα, αφού σε αυτά τα πάρτυ πας αργά, να πάμε πρώτα σε ένα μαγαζάκι που έχει καραόκε τις Πέμπτες 🙂

Και πήγαμε!

Ε… Άμα το έχεις τεράστιο, δεν μπορείς αν το κρύψεις… Το ταλέντο βεβαίως βεβαίως!

Ξεσηκώσαμε τα πλήθη!(2 παρέες είχε όλες κι όλες)

Νομίζω θα περνούσαμε πολύ καλύτερα αν καθόμασταν όλο το βράδυ εκεί και κάναμε την πλάκα μας τραγουδώντας.

Εγώ πέρασα πάρα πολύ καλά. Οι άλλες είχαν ψιλοαγχωθεί γιατί στο club μας είχε κρατήσει σταντ ένας γνωστός κι εμείς είχαμε ήδη αργήσει….

Τελικά, όταν περνάω εγώ καλά, οι άλλες ξενερώνουν… και το αντίθετο…

Έχει πλάκα το καραόκε, ΠΡΕΠΕΙ να ξαναπάμε. Ρίξαμε πολύ γέλιο.

Ένα πράγμα με χάλασε λίίίγο. Τι ποτά ήταν αυτά? Λες και έπινα νερό. Σε τέλειωσε το μπουκάλι κοπελιά και με το αραιώνεις με νερό? Αν είναι δυναμόν…

Πήγαμε και στο «πάρτυ» μετά. Άδειο το μαγαζάκι! χεχε! Η καλύτερή μου. Πέρασα ΚΑΙ εκεί καλά. Δεν ήμασταν στριμόκωλα. Δεν με πατούσαν. Δεν με έσπρωχναν. Τέλεια.

Είχα καιρό να περάσω καλά χωρίς καν να κάνω κεφάλι… Τι άλλο θα δούμε!

Α! Και κάτι άλλο που συνειδητοποίησα απόψε:

Η τακτική “παίρνω-τις-γόβες-στα-χέρια-και-τρέχω-σαν-ευρωπαίος-τσιγγάνος(που λέει και ο ΠαρασκεΒΑΣ) δεν ενδείκνυται το χειμώνα. Μέχρι Σεπτέμβρη την παλεύεις. Δεκέμβρη όμως οι δρόμοι είναι ΠΑΓΩΜΕΝΟΙ 😦

(Ναι ρε! Εγώ ήμουν που ρώταγα στο hippo με τα παπούτσια στο χέρι αν έχει κάνα περίπτερο ανοιχτό εκεί γύρω… Δεν είχε…)

Πάω να χαζέψω Καμπουράκη και να κοιμηθώ

2 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Βλέπω κακοπερνάμε αγαπητή.Έχω να ξενυχτήσω μέχρι τόσο πρωί πολλά χρόνια…Ακόμα και στα γενέθλιά μου αυτό το μήνα γύρισα στις 4 και νόμιζα ήδη ότι εχω σπάσει ρεκόρ.
    Δεν μου αρέσει βέβαια και να ξυπνάω την επόμενη μέρα το μεσημέρι.Θέλω πρωί γιατί αλλιώς νομίζω ότι έχω χάσει την μέρα μου.
    Καραόκε πάρτυ;Ξέρω ένα μαγαζί στα Πατήσια που κάνει τέτοιες βραδιές κάθε Πέμπτη.Εκεί πήγες;

    Καλημέρα

  2. Ποια Πατήσια… Γιάννενα είμαι.
    Συμφωνώ κι εγώ. Δεν μου αρέσει να ξυπνάω μεσημέρι. Προτιμώ απόγευμα 🙂


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

