Χαζό αλλά όχι πάντα χαρούμενο

16 Νοεμβρίου 2007 στο 6:01 πμ | Αναρτήθηκε στις ελαττώματα, νεύρα | 1 σχόλιο

Εκτός από αυτό, υπάρχει δυστυχώς και κάτι που με κάνει ΣΚΑΤΑ κάθε φορά που το σκέφτομαι.

Όχι, δεν είναι ότι δε σε θυμήθηκα. Απλά δεν ήθελα να σε θυμηθώ. Και παρόλο που-φυσικά-  σε θυμήθηκα, δεν υπήρχε περίπτωση να σε πάρω τηλέφωνο. Ούτε καν μήνυμα μετά από ότι είπες. Το λίγο μυαλό που έχω δεν μπορεί να το καταλάβει. Δεν μπορώ να το χωνέψω. Και δε θα πριστώ στις σόδες για τη δική σου μαλακία. Μακάρι να’ σαι καλά και μακάρι να έμαθες επιτέλους να οδηγείς και να μην έχουμε δράματα. Εσύ φταις αν δε σου ξαναμιλήσω . Αλλά να θυμάσαι ότι εγώ ήμουν πάντα εδώ. Ότι μαλακία και αν έλεγες, ακόμα δεν μπορώ να σου πω όχι.

Είναι χαζό να μη με πειράζουν άλλα κι άλλα και να με πειράζει αυτό, το ξέρω. Αλλά από σένα δεν το περίμενα. Και ακόμα περιμένω να ακούσω μια πιο λογική εξήγηση.

Αλλά στην τελική  ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ.

( άσχετο: σήμερα βρήκα ένα γαμάτο μαγαζάκι )

1 σχόλιο »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Καλά τα λες…Όλοι πρέπει να πούμε κάποια στιγμή σε κάποιον να πάει να γαμηθεί.Και μη νομίζεις ότι είναι κατάρα.Μπορεί να είναι και ευχή στην τελική.

    Αν θες να ευθυμήσεις παίρνα μία βόλτα από τη σελίδα μου.Έχω ένα καλό βιδεάκι.Θα χαρώ να σε δω.Την καλησπέρα μου


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

