Τέλος εποχής (Μπας και γερνάω…?)

10 Νοεμβρίου 2007 στο 3:09 πμ | Αναρτήθηκε στις μελαγχολίες | 2 Σχόλια

vrcfltomb3.jpg

Γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών έβγαλε σε προσφορά -70% τα βίντεο που της
(ξ)έμειναν. ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ. Σταματάνε την πώληση βίντεο.

Λογικό βέβαια. Τώρα πια μέχρι και ο παππούς μου dvd έχει.

Σπάνια χρησιμοποιώ το βίντεο. Ότι κασέτα υπήρχε την έχω σε ψηφιακή μορφή. Αλλά κάπως μου’ ρθε που το άκουσα.

Μάλλον θα πρέπει να σταματήσω να λέω «να σου καεί το βίντεο».

Θα λέω «να σου καεί το dvd».   Μπα, δε μ’ αρέσει.

«Να σου καεί το pixel»… Αυτό κάτι λέει.

Εντωμεταξύ έχει πεθάνει και η δισκέτα. Ότι καινούριο pc έχω δει, δεν έχει. Και το δικό μου δηλαδή που έχει, είναι αποσυνδεμένο γιατί δε μου έφτανε το καλώδιο (btw πολύ παίδεμα το εσωτερικό του κουτιού, πάντα τρώω τα χέρια μου εκεί μέσα)

Αισθάνομαι σαν να’ μαι κάνας κωλόγερος που δεν καταλαβαίνει πώς το γραμμόφωνο έγινε mp3 player και χωράει στην τσέπη του.

Γερνάω? Ή απλά η τεχνολογία εξελίσσεται τόσο γρήγορα που μέχρι να συνηθίσουμε στα νέα δεδομένα, έρχονται καινούρια για να τα αντικαταστήσουν?

Καλά κάνουν και βελτιώνονται τα προϊόντα. Έτσι πρέπει. Έτσι μας βολεύει.

Αλλά ώρες ώρες ξεχνιέμαι και νομίζω ότι περνάει πολύ γρήγορα ο καιρός, ενώ η τεχνολογία είναι αυτή που αλλάζει πολύ γρήγορα.

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ πριν αποικίσουμε σε άλλο πλανήτη 😛

.

.

.

(Γιατί τα  έγραψα όλα αυτά….???)

2 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Δεν γερνάς ούτε και εγώ αν και έτσι νομίζω.Απλά ξεχνιόμαστε και μας παίρνει αμπάριζα η εξέλιξη της τεχνολογίας και μόλις σταθούμε να πάρουμε μια ανάσα και κοιτάξουμε λίγο πίσω μας πιάνει μια μελαγχολία και καλά ότι γεράσαμε.
    Όμορφο το ποστ αγαπητή…

  2. Ελπίζω ότι το πρώτο μου αυτοκίνητο θα πετάει 😛


Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

