Έλα στον παππού!

21 Οκτωβρίου 2007 στο 5:39 πμ | Αναρτήθηκε στις ότι θέλω είναι | 5 Σχόλια

Απόψε είχαμε κανονίσει να πάμε σε ένα ροκάδικο που είχαμε ξαναπάει και μου’ χε αρέσει. Μετά από πολλές μαλακίες, επιτέλους πηγαίνουμε. Δεν προλαβαίνουμε να καθήσουμε και σκάει μύτη ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ. Όχι αυτός που κάνει παρατηρήσεις. Ο άλλος, ο μπάρμπας,  που κάνει φασαρία και του αφήνουν σημειώματα στην πόρτα. Μένω εγώ μαλάκας που βρεθήκαμε στο ίδιο μαγαζί…  Τεσπά, δε ασχολούμαι. Εντωμεταξύ, σκάνε μύτη και άλλοι γνωστοί-άγνωστοι στο μαγαζί… Και ο μπάρμπας από δίπλα μας… Πρέπει να με αναγνωρίζει. Την αηδιασμένη-τσατισμένη  έκφραση που παίρνει το πρόσωπό μου όποτε τον βλέπω.

Πίνουμε τα ποτά μας χωρίς να του δίνουμε σημασία. Κάπου κάπου βλέπω ότι μας κοιτάζει. Το παρατηρεί και η φίλη μου.

Σε κάποια φάση, νιώθω κάποιον πίσω μου να μιλάει στην φίλη μου. Γυρναώ και κοιτάω. Είναι ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ!!! Δεν ακούω τι της λέει. Ούτε αυτή. Ξαναλέει αυτός. Πάλι η μουσική καλύπτει την ατάκα του. Μια δυο τρεις, ακούσαμε…. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ! Oh yes! Ήρθε και είπε στη φίλη μου «καλό βράδυ»! Μετά από αυτό εγώ γαμήθηκα στα γέλια. Σου’ φεξε πάλι! Νομίζω στην πέφτει ο τρελόγερος! ΧαχαχαχαχαΧαΧχΑχΑχΑΧΑΑΧαΧΑΧΑχΑΧΑ!!!

Ε ναι λοιπόν. Ο μπάρμπας δε μασάει από το άγριο ύφος μου (λέμε τώρα)! Δεν κωλώνει!  Έρχεται και μιλάει στην κοπέλα δίπλα μου!

Ανυπομονώ για την επόμενη φορά που θα τον πετύχουμε…

Έχω να ρίξω πολύ γέλιο ακόμα…

*********************************************************************************

[Add τώρα που το θυμήθηκα: Στην ταβέρνα που πήγαμε αρχικά, υπήρχε ένας πίνακας που έγραφε «in vino veritas» και αμέσως το μυαλό μου πήγε στην Πέμπτη Μέρα…. Μήπως να τους ποτίσουμε κρασί εκεί στην Griffin & Garuda μπας και μας πουν για τις κομπίνες τους?]

5 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Καλημέρα…Φαντάσου τον γέρο να είναι εδώ μέσα και να σε διαβάζει συνέχεια και εσύ να είσαι η μεγαλύτερη θαυμάστρια των απαντήσεών του!!!

  2. Φανταστικό!!!!!!!!!!! Ενθουσιάστηκα τώρα!!!!!!!

  3. Γιατί κοροϊδεύεις;Το θεωρείς απίθανο;Τώρα ίσως αυτός να ετοιμάζει την απάντησή του…Πού ξέρεις;

  4. Ακόμα κι έτσι να ήταν, δε νομίζω ότι θα τον συμπαθούσα ούτε καν internetικά

  5. Δεν το είπα για να τον συμπαθήσεις.Το είπα για να ιντριγκάρω το μυαλό σου(αν και ο γέρος δεν είναι και ότι καλύτερο θα είχα ως υποκείμενο).Anyway have a nice καφρίλα…


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

