Έφαγα FREEκη σε λέω!

19 Οκτωβρίου 2007 στο 1:08 πμ | Αναρτήθηκε στις FREE, Γιατί έτσι μας αρέσει, νεύρα | 2 Σχόλια

ο παλιός είναι ΑΛΛΙΩΣ

 Θέλω πίσω τις στήλες και τους συντάκτες που μου αρέσουν! ΤΩΡΑ!  

Έφευγα από το περίπτερο με το ΝΕΟ FREE στα χέρια μες στην τρελή χαρά. Δυστυχώς έχασα το τεύχος Αυγούστου-Σεπτεμβρίου- πάαααρα πολύ δυστυχώς τελικά- οπότε ανυπομονούσα για το καινούριο τεύχος. Έριξα μια ματιά στο εξώφυλλο και σχολίασα αστειευόμενη «α αυτό εννοούσαν? αντρικό cosmopolitan το έκαναν?». Το εξώφυλλο ήταν φανερά διαφορετικό από τα συνηθισμένα, αλλά who cares. Από περιέργεια το ανοίγω κατευθείαν στους «τίτλους». Εκδότρια: Μόλλυ Ανδριανού???!!! (Στο cosmo Οκτωβρίου είχα δει ότι άλλαξαν διευθύντρια αλλά δεν ήξερα από πότε και δε με ένοιαζε κιόλας. ) Ok, λέω, δεν αγχώνομαι. Σε τι μπορεί να μας επηρέασε αυτό… Και το ξεφύλλισα. Και αγχώθηκα.

Το ΝΕΟ FREE

ΔΕ ΜΑΡΕΣΕΙ

Το NEO FREE δεν έχει καμία σχέση με το παλιό, καλό FREE.

Πρώτα απ’ όλα, έχει αλλάξει η συντακτική ομάδα. ΟΛΗ. Έχει μείνει μόνο ο Μπογιόπουλος (απορία) Δε λέω, νέα παιδιά είναι, αλλά δεν είναι αυτοί που έχω συνηθίσει. Σίγουρα είμαι προκατειλημμένη λόγω του ΣΟΚ, αλλά δε μου άρεσαν τα θέματα. Φυσικά ούτε στο παλιό FREE μου άρεζαν όλα τα θέματα, αλλά τα περισσότερα τουλάχιστον… Οι καινούριοι γράφουν διαφορετικά, πιο σοβαρά. Γενικά έχει σοβαρέψει πάρα πολύ το περιοδικό. Μου άρεσαν 1-2 άρθρα. Όσα δηλαδή μου αρέσουν συνήθως σε κάποιο περιοδικό που πέφτει τυχαία στα χέρια μου.

Όταν λέω σοβάρεψε, το εννοώ. Love letters ΤΕΛΟΣ! FUNNY CDs ΤΕΛΟΣ! (Ειδικά τα love letters τα κλαψαν πολλοί γνωστοί μου)

Από τον MANARA και τα hentai στο «52 πράγματα που θα απογειώσουν το χειμώνα σου». Ρε μήπως ξέπεσε από το NITRO το ένθετο?

Δεν ξέρω τι είχε στο μυαλό της  η νέα-FREE-team, αλλά θα έπρεπε να αλλάξουν το όνομα του περιοδικού. Νιώθω ότι με κορόιδεψαν και αγόρασα ένα άλλο περιοδικό. Λογικό. Αφού αυτό έγινε.
Δεν έχω ιδέα τι παίχτηκε. Δεν άκουσα τίποτα. Δεν βρήκα τίποτα. (Όποιος ξέρει κάτι ας μου το πει…) Έχασα βέβαια το προηγούμενο τεύχος, αλλά δεν πιστεύω να είχε αποχαιρετιστήριο άρθρο…

Για το τι έγινε μπορώ μόνο να πλάσω σενάρια:

  • Ομαδική αυτοκτονία συγκλόνισε τον ΔΟΛ (πάνε οι παλιοί συντάκτες)
  • Εξωγήινοι απήγαγαν την ομάδα του FREE
  • To παλιό FREE είναι εκεί που είναι και ο Νείλος
  • Έχασαν το περιοδικό στο στοίχημα

Το μόνο που μπορώ να κάνω τώρα, εκτός από το να τραγουδάω «να’ τανε καλύτερα φάρσα, αχ να’ τανε πρωταπριλιά», είναι να ελπίζω ότι η original FREE team ετοιμάζει  comeback με ένα παλιό περιοδικό. Μ’ αυτό που μας αρέσει…

2 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Η πιό λογική εξήγηση είναι να έχουν πάει όλη τη συντακτική ομάδα εκεί που έχουν πάει και τον Νείλο(και δεν μπορώ ακόμα να τον βρω) και αφού δεν τους δώσανε λύτρα να τους ξέχασαν εκεί.Εκείνοι αντί να προσπαθήσουν να επιστρέψουν πήγαν και γίναν μουτζαχεντίν και τρώνε μπόρστ σε κάποια σπηλια.Ξέχασα…έχουν και αμνησία λόγω ενός πολύ ισχυρού χαπιού που τους έδωσαν(το χάπιεντ αν έχεις ακουστα).Τέλος…

  2. Δεν βλέπω κανένα χαπιεντ εδώ… 👿


Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

