Επιστροφή στη φύση!

19 Σεπτεμβρίου 2007 στο 9:06 μμ | Αναρτήθηκε στις ότι θέλω είναι, νεύρα | 6 Σχόλια

 

Πήρα που λες σήμερα το bus και γύρισα Γιάννενα, στη σπηλιά μου. Ταλαιπωρήθηκα λίγο μέχρι να κουβαλήσω σάκο και ρόπαλο μέχρι τη σπηλιά, αλλά όλα ΟΚ.  Ευτυχώς δε συνάντησα κάνα δεινόσαρο στο δρόμο και έτσι έφτασα σώα. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να βγω για κυνήγι. Δεν έχω χάσει το ταλέντο μου, έπιασα ένα τσιζμπεργκόπτερο και το συνόδεψα με χορταρικά που μάζεψα έξω από τη σπηλιά του γείτονα του Καίσαρα. Νομίζω ότι ο Ντίνο, το κατοικίδιο μου, έφαγε το ταχυδρομικό περιστέρι της περιοχής κι έτσι είμαι αναγκασμένη να βρω άλον τρόπο να επικοινωνήσω με τον κόσμο. Είπα να δοκιμάσω ένα πολύ πρωτόγονο μέσο… πιο πρωτόγονο και από τον τροχό του bus που με έφερε. Την dialup σύνδεση του πανεπιστημίου!!! #%$#%#^%

ΝΑΙ αυτό που θέλω να πω τόση ώρα είναι ότι μου έλειξε η dsl και προς το παρόν θα τη βγάζω με την 56άρα…

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ 

6 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Πρέπει να είναι τέλεια!
    γαμώτο, σε ζηλεύω…

    (ευκαιρία να διαβάσεις και λίγο, εξεταστική είναι)
    🙂

  2. Αμα με ζηλεύεις να τραβήξω καλώδιο από τη δική σου dsl 😛
    Και για την εξεταστική έχω καλύτερη ιδέα: να με πεις τις απαντήσεις 😀

  3. Δε σε λέω τίποτα!
    Να το πάρεις το πτυχίο με την αξία σου!

    Και να το ξες απο τώρα, αυτή τη φορά θα είμαστε πιο αυστηροί, γιατί φάγαμε καμπάνα…

    «Βοήθεια δίνομε, αντιγραφή δεν αφήνομε»

  4. Νταξ… Στο πρώτο μάθημα που δωσα φέτο(ς) μας είπε «επιτρέποντε σημειώσεις, βιβλία, τηλέφωνα, sms τα πάντα εκτός από αντιγραφή…»

  5. Τι έκανες τελικά Λειτουργικά?

  6. Δεν ξέρω! Πάντως έγραψα αρκετά θέματα, περισσότερα από την προηγούμενη φορα. Ελπίζω ότι κάτι θα ναι σωστό να πιάσω ένα πεντάρι 🙂


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

