Ντροπή μου (updated!)

1 Σεπτεμβρίου 2007 στο 4:47 μμ | Αναρτήθηκε στις ότι θέλω είναι, Γιατί έτσι μας αρέσει | 6 Σχόλια

Χτες πήγα για ουζάκι με κάτι κοπέλες και μετά ήρθαμε από το σπίτι μου να δούμε κάνα βιντεάκι. Έχουμε μαζευτεί κι άλλες φορές. Παρατήρηση είχαν να μου κάνουν από το πρώτο έτος. Κατά τις  2:00 χτυπάει το κουδούνι και έρχεται ένας μπάρμπας, μάλον ο από δίπλα. ΟΚ το κατάλαβα ότι ενοχλούσαμε. Λέω στις άλλες να κάνουν ησυχία. Καθόμαστε 1-2 ώρες ακόμα. Όλο σουτ και σουτ εγώ. Παράθυρο ανοιχτό αλλά έτσι κι αλλιώς  το κωλόσπιτο είναι σαν τρύπιο. Και να βήξεις (για να μην πω τίποτα άλλο) σε ακούει όλος ο όροφος. Είχαμε και  tv ανοιχτή- videoclips στο MAD- είχαμε και μουσική, μιλούσαμε, γελούσαμε… Κάποια φάση τις έβαλα να δουν και κάτι φρεσκοκατεβασμένα xxx αλλά αυτή τη φορά δεν είχα πολύ δυνατά τη φωνή… Τι σκατά τους ενόχλησε? Το μεσημέρι που ξύπνησα βρήκα αυτό κάτω από την πόρτα

Αν σε ενοχλώ, έλα και πες το. Face to face. Σημειώματα και μαλακίες και μάλιστα ανώνυμα βάλτα στον κώλο σου. Δεν πρέπει να ξέρω αν ήταν ο ίδιος γείτονας που μου ήρθε χτες ή αν ήταν και κάποιος άλλος? Και γενικά τα σημειώματα δεν είναι του στυλ μου.

Όταν ο άλλος μπάρμπας από δίπλα, μεθάει και δεν ξέρω κι εγώ τι κάνει, και φωνάζει και βρίζει και χτυπιέται σε κάτι κουλές ώρες, δεν άκουσα ΚΑΝΕΝΑΝ να παει να παραπονεθεί. ΠΟΤΕ. Και το κάνει αυτό 3 χρόνια τώρα. Μόνο μια μέρα είδα κολλημένο ένα ραβασάκι στην πόρτα του. Χέστηδες άνθρωποι. Σας ενοχλούν και βαριέστε να πάτε να παραπονεθείτε? Ντρέπεστε?Δεν σας το επιτρέπει η αγωγή σας?

p.s. Από δω και πέρα τις τσόντες φωνή στο τέρμα

UPDATE :

Σήμερα 6/9/2007, γυρνάω το απόγευμα σπίτι και βλέπω στην πόρτα του φωνακλά γείτονα ΑΥΤΟ…

Αν αρχίσεις φων�ς και χτυπήματα ξανά το βράδυ το επόμενο βήμα είναι το 100

6 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Χαχαχα! Τι να σε πω!!!
    Το ραβασάκι απλά τέλειο!
    Θέλω να πω τόσα που…τελικά δε μου βγαίνει τίποτα!

  2. 😛 Καλά κι εσύ μη ζορίζεσαι. Ας μιλήσουμε με τα μάτια…

  3. Το comment του μαλάκα σβήστηκε απο το kafrokoritso.
    Στο δικό μου το blog οι μαλακίες σου δε χωράνε.kafrokoritso

  4. Και μόνο για το χώσιμο στον Δυναμισμό σε πάω με χίλια!!! 😀 Πας στο blogroll μου και θα επιστρέψω να σε διαβάσω, τώρα πάω να τα χώσω κι εγώ στα εθνίκια να γουστάρω!

  5. το χθεσινοβραδυνο αναφεροταν στην τσοντα?>
    η ειχαν στησει αυτι και νομιζαν οτι το γεγονος ηταν Live και οχι κονσερβα?

  6. Μπα δεν υπάρχει περίπτωση να ήταν για την τσόντα γιατί είχα χαμηλά τη φωνή, αφού μας είχαν κάνει ήδη παρατήρηση. Προφανώς, οι τσόντες δεν τους ενοχλούν αφού όποτε έβαζα και ακουγόταν μέχρι το ασανσέρ δεν μου είπε κανείς τίποτα…


Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

