Προεκλογικός πυρετός

20 Αυγούστου 2007 στο 11:23 μμ | Αναρτήθηκε στις ότι θέλω είναι | 8 Σχόλια

Έπρεπε να το καταλάβω. Μόνιμος τίτλος στις ειδήσεις πλέον…  «ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΠΥΡΕΤΟΣ». Σηκώνομαι κι εγώ σήμερα και αρχίζω να ξερνάω… Και τελικά το βράδυ που την ψιλιάστικα- μετά από ένα zapping στις ειδήσεις- έβαλα και θερμόμετρο: 38 ο δικός μου προεκλογικός πυρετός (αλλά μάλλον μου’ χε πέσει κιόλας)

Στην υγειά των εκλογών! Στην υγειά του πυρετού! Να τσουγκρίσουμε τα αναβράζοντά μας γιατί εκτός από πυρετό θα αποκτήσουμε και πονοκέφαλο ως να τελειώσει το πανηγυράκι τους.

Α, ναι! Χάνω και ημερήσια εκδρομούλα στη θάλασσα αύριο…

(ps. Είναι τυχαίο δηλαδή που κάποιος γκαντέμης μου ευχήθηκε ειρωνικά χτες «καλή ξεκούραση, με μέτρο» και είμαι τέζα όλη μέρα…???)

8 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ο πυρετός είναι ένδειξη κούρασης του οργανισμού, λένε οι γιατροί. Εγώ παλιά όποτε ήμουν κουρασμένη, ανέβαζα πυρετό. Μάλλον το παράκανες όλη τη χρονιά με το διάβασμα.
    Και τι σκας; Πήγαινε μεθαύριο για μπάνιο. Οι παραλίες δεν πάνε πουθενά, σε περιμένουν.

  2. loooool Το μόνο σίγουρο είναι ότι το παράκανα με το διάβασμα!!! χαχαχα… καλό 😀 Εγώ πυρετό κάνω μια φορά στα 2 χρόνια, δεν είμαι συνηθισμένη.Αντε να τελειώνει γιατί θέλω να πάω για κάνα καφέ

  3. Όλα καλά βρε καφροκοριτσάκι, αυτή τη γκρίνια να μην είχες, αδερφάκι μου, θα ήσουν η τέλεια γκόμενα. Το λέει κι ο λαός «καλύτερα π..άνα παρά γκρινιάρα». Άντε, καλή ανάρρωση.

  4. Δεν ξέρω τι λες εσύ,»γάτε», εγώ ψηφίζω με την παρουσία μου τα καλύτερα κόμματα και blogs.
    Πάντως τσίμα τσίμα βλέπω να έρχονται στις εκλογές, μπλε και πράσινο. Εγώ πάλι περιμένω να δω τον Τσίπρα στο debate. Είμαι περίεργη αν βελτιώθηκε από το τελευταίο. Ωραίο παιδί, λάθος πορτοκαλί παπούτσι. Τώρα που θα μείνω άνεργη, λες να με προσλάβει για στυλίστα;

  5. Αυτά παθαίνει κανείς όταν μπαίνει σε κοριτσίστικα blogakia. Πας να μιλήσεις για ένα σοβαρό θέμα όπως οι εκλογές και το γυναικάκι κοιτάζει τα παπούτσια του Τσίπρα.
    Θες να σου πω εγώ για στυλιστικό ατόπημα; Τον Otto τον έχεις δει πως κυκλοφορεί στο γήπεδο με το μπλουζάκι μέσα από τη φόρμα σαν φύτουλας; Του μιλάει κανείς; Όχι. Τον κοροϊδεύει κανείς; Όχι.
    Αλλά τι λέμε τώρα. Άσε γιατί αρχίζει και το 2ο.

  6. Φαλλοκράτη! Κάφρε! Ολυμπιακός είσαι?

  7. Χωρίς παρεξήγηση, αλλά και να παρεξηγηθείτε- μεταξύ μας- χέστηκα… ΑΛΛΑ τα comments μου δείχνουν την ίδια ip. Οπότε, αν, λέω αν, μιλάει κάποιος με τον εαυτό του, έχω να προτείνω το εξής:
    αντί να γράφει πολλά comments του στυλ comment, comment-απάντηση-στον-προηγούμενο, comment-απάντηση-στην-απάντηση του-προηγούμενου κτλ, καλύτερα να γράφει ένα comment σε μορφή διαλόγου δλδ:
    -τώρα μιλάω εγώ
    -ναι, αλλά τώρα μιλάει ο άλλος μου εαυτός
    -καλά. και τι θες να πεις? ότι είμαι διχασμένη προσωπικότητα?
    -και πού θες να ξέρω εγώ τι είσαι? μπορεί να’ σαι και τριχασμένη
    -και τι σε νοιάζει εσένα ρε?
    -είπα εγώ ότι με νοιάζει? άλλωστε ποιός είμαι εγώ που θα σε κρίνω

    Εγώ μια πρόταση έκανα

  8. Gotcha!


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

